Minden énem kibontakozása

mosolyogj blog :) néha boldog, néha kevésbé felemelő témákkal, de mind én vagyok, az én racionalitásommal!

Indafotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Címkék

bécs (3) gandhi (1) szokások (1)

Behavaztunk

2010.12.15. 23:16 cherryblossom

  de rendesen! Rekord hideg ausztriában a hegyekben (-26fok) és rengeteg hó... (ez olyannyira jelentős, hogy tegnap óta minden interjút a szokásos "könnyen idetalált" kérdés helyett az időjárás megbeszélésével kezdtünk... Ezeket a "small talk"-okat egyébként nagyon szeretem, mert így már az elején látszik, hogy kommunikatív vagyok és nyitott, de mindig visszafogom magam, hogy azért ne legyek fecsegős. Állásinterjú-stratégiám már van rendesen :)

 Érdekes egyébként, hogy az ember mikor hogy teljesít. Például tegnap nem voltam a helyzet magaslatán (nem is értem) ma pedig brilliíroztam :D Mintha két teljesen külön ember lenne, az egyik középfokú német nyelvtudással, a másik folyékonnyal. Az egyik szétszórt, a másik rendezett. A lényeg, hogy a tegnapi kiesés után ma már visszazökkentem :)

Volt egyébként egy érdekes esetem egy fejvadásznál. Általában az angol tudás tesztelése a következőképp néz ki: még németül megkérdezik, hogy akkor beszélek-e angolul, amire mondom, hogy természetesen igen, mire a következő "átvezető" mondatban már angolul mondja, hogy akkor nem gond ha beszélünk kicsit angolul. Ez a nő viszont a következőt tette:

-Beszél angolul?

-Igen.

-Akkor ha én felhívom önt, maga a főnöke asszisztense, el tudná nekem mondani angolul, hogy a főnök nincs bent az irodában, de hagyhat üzenetet neki?

Na itt azt hittem, ez valami vicc :D

 

Ma egyébként a budapesti magammal teljesen ellentétesen viselkedtem :) rendelt Peti ugyanis egy csomagot, amit a fedex hoz ki. Ma amikor felhívtam őket kifejtették, hogy az időjárás miatt 1-2 napot késni fog, és nem is tudja megmondani, hogy mikor lesz itt. Erre én lecseszés helyett megkérdeztem, hogy akkor esetleg megadhatnék-e pár intervallumot, amikor biztosan itthon leszek. Természetesen adhattam. Fura, hogy anyázás nélkül is célba lehet érni (bár tény, hogy ez nem egy upc telefonos kislány vagy elmü-s idióta volt) Peti egyébként mesélte, hogy az időjárás miatt náluk azoknak, akiknek céges autójuk van be kell szállniuk a csomagkiszállításba, azaz pl. ha hazafelé útba esik, akkor elküldik vele, másképp nagyon lassan haladnak.

Bár mint mondtam tényleg durva a hóhelyzet, azzal indítottam a reggelt, hogy az első zebrán a villamossínen elterültem mint a nagyalföld (a szép kosztümömben természetesen) Bár ez még mindig jobb annál, mint amikor hazafelé láttam, ahogy egy mentő gyökkettővel kicsúszik a kanyarban.

Itt egyébként ha az időjárási viszonyok megkövetelik, kötelező a téligumi (okt valahánytól áprilisig) és ha valakin nincs téligumi, és belekerül egy balesetbe, akkor is őt hozzák ki hibásnak, ha vétlen volt. Mint amikor ha baleset van, és a vétlen sofőr ittas volt, mindegy hogy nem ő okozta a balesetet, ő lesz a hibás. Bár szerintem egyébként sem érdemes a téligumin spórolni, mert ez tipikusan az életünkkel játszunk kategória. Márpedig ezt nem érdemes kockáztatni...

A képek egyébként ma készültek, Bécsben.

 

Bréking: találtam egy nagyon tuti tojás nélküli csokissüti receptet! Kaárcsonyra tuti sütök egy adagot :))) (bár már belejöttem a konyhai tevékenykedésbe, és nagyon élvezem! ma mexikói volt, tegnap kínai sült tészta, anyának vörösboros pulykát fogok készíteni, hmmm:) lehet elkezdek egy receptes blogot is írni! Ez szuperül hangzik :)) Ha unatkozom, majd megcsinálom! (én, az IT zseni...)

Holnap jön anya meglátogatni, szombaton Merci, alig várom őket! Karácsonyig pedig puszi mindenkinek! (az ajándékok már itt sorakoznak, gazdájukat keresik! Kivéve Petié, mert akkor tuti nem bírnám ki, hogy megmutassam neki, márpedig meglepetés lesz -csak az ilyen jellegű titkok megtartásával hadilábon állok.... de ismertek, meg egyébként is így vagyok tökéletes :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://gabisarok.blog.hu/api/trackback/id/tr242518689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása