Minden énem kibontakozása

mosolyogj blog :) néha boldog, néha kevésbé felemelő témákkal, de mind én vagyok, az én racionalitásommal!

Indafotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Címkék

bécs (3) gandhi (1) szokások (1)

Tuti-nem tuti

2010.12.10. 18:35 cherryblossom

Tuti, ha az embert az interjú után 2 órával visszahívják, hogy jöhet a következő körre.

Tuti, ha az embert egy fejvadász felhívja, hogy az eddigin túl talált neki még egy érdekes munkát.

Tuti, amikor az ember legjobb barátnője a legféltetteb kincsét felajánlja neked -pedig csak egy kevésbé féltettet kértél kölcsön.

Tuti a takarítás utáni tisztalakás-illat! Amit a lazacos ravioli (én csináltam) , a frissen mosott ruha és a "Varézserdő" illóolaj tör meg. Hmmmm!

Nem tuti, ha az ember a metróban van (a "kétszintes" metró legalján -két metróvonal megállója is egy állomáson van, egymás alatt), beindul a sziréna és közli a hangosbemondó, hogy technikai okok miatt amilyen gyorsan csak lehet hagyjuk el a metró területét, de nincs probléma, úgyhogy legyünk nyugodtan. Mégkevésbé tuti, ha "egy emelettel fentebb" már érzed a füstszagot, majd mire felértél már jönnek a tűzoltók. Bécs, Weatbahnhof. Döbbenet.

Az sem tuti, hogy pont ezen a metróvonalon laksz, és négy megállót kell hazasétálni, amikor 1. brutál szél van, olyan igazi csontig hatoló, 2. csak emiatt az út miatt érte meg jobban napijegyet vennem, amit így bebuktam. Szóval még jobban is jöttem volna ki menetjegyekkel. De ez már csak részletkérdés, a hazasétálás mélyebben érintett mint egy euró. És ez a négy megálló most legalább harminckettőnek tűnt... A kavicsokról szót sem ejtve (ráadásul a legszebb téli cipőmben voltam -főként ezért akartam inkább metrózni... Hogy vigyázzak a topánomra, és óvjam a kavicsoktól..)

Egyébként ha már a bécsi metrónál tartunk, jöjjön egy pikáns történet (a mai Österreich -helyi Blikk címoldaláról) Történt ugyanis, hogy az éjszakai metrón egy pár enyhén itts állapotban nem tudták tovább türtőztetni maguk, és egymásnak estek... Ma reggel pedig az újságok címlapján meztelen fenekek láthatók (merthogy a szemfüles többi utas természetesen lefényképezte, videózta és beküldte az újságoknak) Tuti / nem tuti? Ezt mindenki maga döntse el :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gabisarok.blog.hu/api/trackback/id/tr322507340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása