Minden énem kibontakozása

mosolyogj blog :) néha boldog, néha kevésbé felemelő témákkal, de mind én vagyok, az én racionalitásommal!

Indafotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Címkék

bécs (3) gandhi (1) szokások (1)

Az élet Budapesten és Bécsben

2010.11.25. 18:06 cherryblossom

Már rég írtam magamról és a történésekről, úgyhogy most következzen pár szó :)

 

Hozzáállás (imádom ezt a szót!)

“Egyikünk élete sem könnyű. És akkor? Legyen bennünk kitartás, és mindenekelőtt bízzunk önmagunkban. Hinnünk kell benne, hogy tehetségesek vagyunk valamiben, és ezt a valamit -kerül, amibe kerül- meg tudjuk valósítani.” (Marie Curie) (az idézetválasztás egyfelől a téma passzolása miatt van, másfelől a tudomány előtti tiszteletem jele is :))

Tény, ami tény, néha nem könnyű. De akkor is egyre inkább hiszem, hogy az ember nem az adott körülmények, hanem az általa választott hozzáállás folytán boldog. Úgyhogy ennek tükrében teszem, amit tennem kell és igyekszem meglátni a jót. Még ha ez gyakran nagyon nehéz is.

Most például egy nehéz döntés után a mérlegelés hossza és kényessége után igyekszem másképp megközelíteni a helyzetet. Igyekszem nem a döntés kényszerességére koncentrálni, nem arra hogy "nem így kellett volna", hogy "nem így képzeltem" (-mert aki ismer tudja, hogy már elképzeltem a HOGYAN-t) De ha ezekre gondolok, csak a sírás kerülget. Úgyhogy nem ez a jó irány.

Inkább a szerelemre koncentrálok, arra, hogy -bármi áron is- de "azt szeretném, ha életem végéig mellettem lennél", mert "te még a hajam is tudod úgy kócolni, hogy nekem jó legyen" (ez a kedvenc mondatom!) És tudom, hogy nem így képzeltem, hogy nem így kellene lenni, de most ez a legjobb megoldás. Ez kell ahhoz, hogy boldogok legyünk, hogy azzal lehessünk, akivel a legjobban szeretnénk. Erre az egész problémkörre már nem is fogunk emlékezni pár év múlva. De együtt leszünk. ÉS ez a legfontosabb.

 

Feltöltődés

Furcsa, hogy mennyire vártam, hogy Pestre (haza)jöjjek, és amikor itt voltam, mennyire vártam, hogy Bécsbe (haza)menjek. Ami mindenképp nagyon jó érzés: mindkét hely a szeretettel való feltöltődés tökéletes helyszíne! :) Bár más, amit a két helyen kapok: mindkettő nagyon fontos és nagyon boldoggá tesz :)

 

Kártya-

iskola, és most nem a szerencsejátékokról beszélek :) Bizony, jósolni tanultam, pontosabban "felhozni a bennem rejlő tudást" és néhány technikát elsajátítani, illetve nagy adag önismeretre szert tenni. Megtanultam például, hogy amikor legközelebb agresszív szeretnék lenni, csak meg kell mondanom magamnak, hogy csuda egy figura vagyok de ezt el tudom mondani nyugodtan is :D (ez nagyon vicces, de működik) Megint tudatosult benne, hogy milyen mások vagyunk -és ez jó! De nem véletlen vagyok "hasonlókkal" :))

 

Könyváradat

Juhúú, rengeteg, rengeteg könyv és rengeteg olvasás! :)) Ez is jellemezte az elmúlt pár napom, és minden pillanatát élveztem! :)

 

Még csomó fontosat akartam írni de elfelejtettem :D Úgyhogy ha eszembe jut akkor közhírré teszem... (csak túl sok dologra koncentrálok egyszerre... pl hogy hamarosan lemerül az aksim és hiába van wifi ha nincs kábel nálam... no comment) NEvessetek egy jót ezen, én is ezt teszem :D

Miközben már alig várom a karácsonyt, és még valami nagyon fontos és szuper: MEGYEK SÍELNI! :)) Dec. 20-23, Peti végül (megint) győzött, beadtam a derekam (szerintetek normális az, akit győzködni és kérlelni kell, hogy legyen szíves elmenni síelni? Mert van ilyen! (én....) Csak költői kérdés volt, ne válaszoljatok...)

Rengeteg puszi mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabisarok.blog.hu/api/trackback/id/tr12473092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása