Minden énem kibontakozása

mosolyogj blog :) néha boldog, néha kevésbé felemelő témákkal, de mind én vagyok, az én racionalitásommal!

Indafotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Címkék

bécs (3) gandhi (1) szokások (1)

Összevissza

2010.12.09. 21:39 cherryblossom

Öffener Bücherschrank

Ma hazafele találtam rá az egyik legszuperebb dologra, amit valaha láttam! Nyivános könyvespolc a neve, és szabadon ki-be lehet tenni bele a könyveket! Tahát ha olvasnivalót keresel egyszerűen odasétálsz és körülnézel! És persze, nem a legújabb slágerekkel van tele, de nagyon sokrétű, és ráadásul majdnem tele volt! Környezetbarát, felhasználóbarát, ember és kultúrabarát. Szinte ingyen van, és jobbá teszi a világot. Sok ilyen dolog kéne még! Találtm róla képet a neten, ez az : ) (van lista a wikipedián, hogy Németországban és  Ausztriában merre van ilyen, képekkel együtt)

Ez már a XXI. század Európája! És én szerencsére itt élek :)

Kavicsok

Talán a fenti képen is látszanak a kavicsok: itt ugyanis nem sózzák az utakat, hanem kavicsozzák. Nos, ezek azért akkora kavicsok, hogy a cipőn keresztül is érződnek, arról nem beszélve, hogy milyen hatással vannak a cipőim talpára: a két hónapja sarkalt cipőm újra kell sarkaltatni... Pedig a strapabíró sarkot kértem...

Konyhatündér-

Gabi :) Mostanában többször is serénykedtem a konyhában, és büszkén állíthatom: szupereket főztem és sütöttem! (Peti szerint is...) Már egészen elfelejtettem, milyen szuper érzés főzni! De nagyon élvezem! És ami még nagyon szuper benne: Peti mostanában rengeteget dolgozik (ez mondjuk nem szuper, de ez van) és mindig későn és éhesen jön haza, így nagyon nagyon örült, amikor volt mit ennie :)) És nem csak egy szelet kenyeret... (ráadásul a közeli pékségben kapható világklasszis tökmagos kenyeret "megreformálták", és már nem világklasszis, hanem átlagos. Mindezt 6,30 E/kg áron!!!! elég vad... főként egy átlagos kenyérért -ami mondjuk osztrák viszonylatbn átlagos, nem összehasonlítható a magyar felfújt műanyagízű fehér kenyerekkel. ) Vicces, de egy történet arról, hogy mennyire könnyű megszokni a jót: az osztrák kenyerek után amikor legutóbb otthon voltam vettem egy fél kiló tönköly zacskós szeletelt kenyeret -régen sokszor vettem ilyet, sokáig elállt.. Hát, most szinte fájdalmat okozott megenni......

Hideg

Rosszul bírom :( és nagyon hideg van.

És alig várom már, hogy jöjjön a nyár! Például, hogy ehessek epret! Meg málnát, szedret, barackot, szőlőt, szilvát, sárgabarackot, dinnyét (akarom mondani dinnyét nem) sárgadinnyét, áfonyát, egrest, cseresznyét és meggyet, friss almát... Nem vagyok telhetetlen :) Ja meg friss zöldspárgát, nyami! :)

Karácsony

Jön, jön, jön a karácsony! Nagyon nagyon várom! Már javában készülök az ajándékokkal, úgy néz ki, idén először nem fogok dec.24-én még vásárolni! Hurrá!!! És lesz karácsonyfánk! Szuper szuper szuper :)

Meditáció

Hétfőn meditálni voltam! Nagyon érdekes volt, és nyilvánvaló, hogy "valamiért ott kellett lennem"! Ne egy zümmögős, fennakadt szemmel mormogós meditációt képzeljetek el! Ez annál sokkal több volt. Igazából kis túlzással egy beszélgetés. Mindenki elmondhatta, hogy mi történt vele, mi a problémája, és megbeszéltük ezeket. A problémákra pedig megoldásokat kerestünk, a vezető segítségével (Isti, vagy a Mester..) Két dolog miatt is érdekes volt: senkinek nem mondott meg semmit, ehelyett olyan kérdéseket tett fel, amitől az ember maga mondta ki: hogy mi a valódi probléma, és mit kell tennie, hogy ne ez legyen. Másfelől érdekes volt az is, hogy mások problémái -amik engem abban a formában nem érintettek- is elő tudtak hozni egy-egy olyan mondatot, aminél a fejemhez kaptam, hogy "jé, tényleg!"! Nagyon sokat kaptam ettől a pár órától, nagyon sok gondolatot indított el bennem, ami segít ahhoz, hogy jobb legyek! Ez szépen hangzott :D

Lapsi

A laptopom egy ronda decemberi napon megadta magát, most "félmegoldással" működik, (konkrétan két könyvön van, ami két oldalról tartja és alá be van téve egy ventillátor) de Peti doktor kivizsgálta, megrendelte az elromlott alkatrészt a neten és amint itt van, meg is műti, így remélhetőleg hamarosan meggyógyul! :) Ami vicces benne: mielőtt elmentem itthonról (otthon hagyva elromlott lapsit) írtam Petinek papírra levelet: "A számítógépem egyszer csak magától leállt (be volt dugva) és azóta nem tudom bekapcsolni :( Nagyon szomorú vagyok miatta. aláírás.." Ezen Peti remek jót nevetett, merthogy szerinte hűen tükrözi a kétségbeesett szomorúságot, ami rajtam volt...

Nem vagyok egyébként babonás, de ez a laptop kérdés kibillentett. Keddenként ugyanis német órát tartok. Múlt héten késve tudtam elindulni, mert a SOSE használt mosogatógép MAGÁTÓL elindult! Most kedden késve tudtam indulni, mert a laptopom elromlott. DE elindultam. Odafele menet egy, a háztetőről lezúduló hókupactól csak az mentett meg, hogy egy virágbolt előtt voltam, és volt egy kicsi sátortető kihúzva a bold elé kitett koszorúk fölé -és én épp ezalatt mentem... Ekkor nagyon elgondolkoztam, hogy inkább haza kéne mennem, ennyi "jel" már túl sok. De elmentem, és ottfelejtettem az előzőleg megvett kenyeret!!! És másnap munkaszüneti nap volt (tegnap) amikor minden kajabolt zárva volt... Most egy darabig nem lesz német...

A bécsi karácsonyi vásár szerencsére sokakat kicsábít ide! :) Már alig várom, hogy gyertek! Sok puszi mindenkinek! (Andi, téged is nagyon várlak!!!)

A bejegyzés trackback címe:

https://gabisarok.blog.hu/api/trackback/id/tr462505403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása