Minden énem kibontakozása

mosolyogj blog :) néha boldog, néha kevésbé felemelő témákkal, de mind én vagyok, az én racionalitásommal!

Indafotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Címkék

bécs (3) gandhi (1) szokások (1)

Hírek a nagyvilágból

2010.12.19. 23:31 cherryblossom

Lapsi

Néha az ember (lánya) jó, néha pedig kivédhetetlen rossz híreket kap. Az elmúlt pár nap (szerencsére) egyetlen rossz hírét pénteken kaptam: lapsi javíthatatlan, és most működik ugyan, de mozdíthatatlan, azaz a mobilitás funkcióját teljesen elvesztette (még szerencse, hogy laptoppársnát kértem a Jézuskától karácsonyra...) Néha viszont szerencsére jönnek szuperebbnél szuperebb hírek, például telefonhívások, találkozók, érkezések.

Petitől <3

Kaptam Petitől egy mp3 lejátszót <3 merthogy náluk a cégnél karácsonyi ajándékokat osztogattak, és ő egy gyönyörűséges mp3 lejátszót választott -állítólag amikor meglátta még nem is gondolt rám (akkor még csak fekete és ezüst darabokat látott, deee :) meglátta a gyönyörű kéket :))) és hozott nekem egyet :) (állítólag a kollegái kérdezték, hogy magának lesz-e :D ez vicces lehetett..) A céges ajándék pedig azon látszik, hogy a hátulján van egy felirat, ronda sárga csíkokkal -még szerencse, hogy az nem látszik! Íme, csak hogy lássátok, miről van szó: egy királykék ipod shuffle, szerintem nagyon csajos darab!

Karácsonyi vásár szerettekkel :)

Szerencsére az elmúlt pár napban sok jó dolog történt velem: járt Bécsben anya és Merci is, jó volt velük lenni egy kicsit! Bár nagyon nagyon hideg volt... De mindannyiukkal ittunk puncsot, élveztük a fényeket, a giccset - de Bécsben vagyunk, itt a giccs valahogy normális... És nekem nagyon tetszik is! Az egész város gyönyörű fényekben úszik -utcánként más és más színekben, mintákban, stílusban, és más hangulatban, ennek ellenére nagyon egységes képet alkot, és a különbözőségek tökéletes harmóniában vannak! A kedvencem a hatalmas piros gömbök abban az utcában, ahol a legnagyobb Body Shop bolt van :) (ezt azért írtam, hogy tudjátok: még nem raboltak el az ufók, és nem is változtatott meg a külföldi lét..)

 Sajnos anyát nem vittem el az egyik legjobb karácsonyi vásárba, de szerencsére Merciékkel elmentünk! Ez az Altes AKH (azaz az öreg kórház) parkjában lévő kicsi vásár, és az a jellegzetessége, hogy osztrákoknak és nem turistáknak készült :) Azaz az itteni átlagember németül beszél (és nem magyarul vagy szlovákul) és a puncs a rathausi-hoz képest alkoholt nem csak nyomokban tartalmaz.

Ma este csináltunk itt Petivel képeket -természetesen csak és kizárólag azért, hogy Nektek is meg tudjam mutatni :)

A karácsonyról még egy vicces történet: Peti ma egyeztetett apukájával, hogy mi legyen a karácsonyi menü és egyszer csak mondta: "ja és Gabi üzeni, hogy nem sértődne meg, ha lenne kocsonya!" -na itt majd lefordultam a székről :D Valóban mondtam Petinek, hogy tolmácsolhatná a kocsonya kérést, de ennél azért diszkrétebb verzióra gondoltam!

 Orchideák

virágoznak, virágoznak, viráhoznak! Életemben először ÚJRA virágot hoz egy orchideám, és nem kellett anyához se rehabra vinnem! ÉS még a szülinapomra kaptam Mercitől egy olyan orchit, amit már ő nevelt -és ahogy szombaton megszakértette- virágot hoz! Háromszoros hip-hip-hurrá elveszett botanikus lélek Gabinak :D

 

Velem ennyi publikus történt az elmúlt pár napban, ÉS már alig várom, hogy jöjjön a karácsony, és hazamehessek hozzátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabisarok.blog.hu/api/trackback/id/tr722527004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cherryblossom 2010.12.22. 10:21:16

Utólag nézegetve a képeket: szerintetek miért van az, hogy ugyanolyan fényviszonyok közt, ugyanazzal a fényképezővel (az én pirosommal) Peti tudott rólam nem homályos -jó képet készíteni, nekem bezzeg csak totál elmosódott hátterű lett???
Na jó, csak költői kérdés volt...
süti beállítások módosítása