Minden énem kibontakozása

mosolyogj blog :) néha boldog, néha kevésbé felemelő témákkal, de mind én vagyok, az én racionalitásommal!

Indafotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Címkék

bécs (3) gandhi (1) szokások (1)

Az élet Bécsben 8.

2010.12.23. 23:46 cherryblossom

Az élet Bécsben továbbra is zajlik, bár egyszerűnek semmiképp nem mondható. Nem szeretem, amikor változnak a programok és nem tudok előre tervezni -és most épp ez történik. Ráadásul valahogy "kevés az idő" -ami elég furcsán hangzik tőlem... De már csak 18-at kell aludni, és mehetek dolgoni, a szuper új munkahelyemre, ahol már nagyon várnak engem! És hogy honnan tudom? :) Onnan, hogy tegnap írtam levelet a leendő főnökömnek, hogy milyen office van a cégnél (mert pl. már arra sem emlékszem, hogy magyarul milyen a 2003-as, németül meg még sose láttam, úgyhogy nem lenne rossz belenézni munka előtt, vagy az se mindegy, hogy német vagy angol.. persze a legjobb egy magyar 2007 lenne, de már egy német 2007-nek is nagyon tudnék örülni) Szóval, emiatt írtam a főnöknek, és a válaszának a vége az volt, hogy előszöris utánanézett ennek a veszprémnek és nagyon érdekes, amit a wikipedian talált róla, másodszor a levél vége kb a következő: "ha még kérdése lenne, nyugodtan forduljon hozzám. jó utat magyarországra, és vigyázzon magára, és jöjjön "jól" vissza" -ez valahogy németül természetesnek hangzik, magyarul sose mondanék ilyet, talán az épségben a jó szó erre.. Szóval ezzel fejezte be a válaszát! :) Aminek persze nagyon örültem!

A másik, ami szuper: kaptam "madárláttát"! Azaz a síelésből hozott nekem Peti egy flakont! (amit megpróbáltam lefényképezni, és a századik rossz próbálkozásomnál közölte, hogy csak napfényben fogok tudni olyan képet készíteni, ami visszaadja a színét. Merthogy tűzpiros! Gyönyörű! És a hőt is tartja, de pici (4dl), nőcis, és nem olyan ciki elővenni, mint egy rozzant kólásüveget, ami teával van utántöltve. Holnap megpróbálok fényképet készíteni -természetesen napfényben, és akkor csatolom ide a képet :)

Arra jutottam, hogy itt az idő arra, hogy kicsit magam legyek és elmélkedjek. Nagyon izgalmas év van mögöttem, rengeteg élménnyel, rengeteg eredménnyel, fontos tettel, erőfeszítéssel -és végre aratással! Mert tudjuk: “Tapasztalatainkból semmit sem tanulhatunk, csak abból, ha elgondolkozunk rajtuk.” (Robert Sinclair) Meg már amúgy is hiányoznak a mérlegek és eredménykimutatások, itt az idő, hogy magamnak -magamról is készítsek egyet! Két ünnep között biztosan fogok a töprengésre szánni pár órát :)

Ma még egyébként karácsonyi vásároltunk Petivel, este pedig volt még egy karácsonyi-vásár kör (hiszen most jövő ilyenkorig már nem lesz!) majd becsomagoltam az ajándékokat :) természetesen most is rendesen elpiszmogtam rajta, és nem kevés cellux esett áldozatul ennek a hadműveletnek! De gyönyörűek lettek! :)

Ja és az orchideámon már két teljesen kinyílt virág van! :)

Mára ennyi jutott, holnap még lesz egy bejegyzés!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabisarok.blog.hu/api/trackback/id/tr162535883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása